See veebileht kasutab küpsiseid
Me kasutame küpsiseid sisu ja reklaami suunamiseks ja isikustamiseks, sotsiaalmeedia funktsioonide pakkumiseks ja veebiliikluse analüüsimiseks. Me jagame informatsiooni teie veebilehe kasutamisest meie sotsiaalmeedia reklaamiga (sealhulgas NextRoll Inc.) ja analüütika partneritega, kes võivad seda ühendada muu infoga, mis te olete neile andnud ja mida nad on kogunud teie poolt nende teenuste kasutamisel. Te nõustute meie küpsistega kui jätkate selle veebilehe kasutamist. Loe rohkem
Luba Keela

Mida teha, kui terminal ütleb "Puudub ühendus"?

Kui terminalis kuvatakse teade "Puudub ühendus", proovige teha järgmist:

  1. Kontrollige internetiühendust. Võib olla on probleem Teie internetiteenuse pakkuja poolne.
  2. Kui teie arvutil on stabiilne ühendus internetiga, kuid terminal ikka ütleb "Puudub ühendus", proovige server uuesti skaneerida. Vasak-klikake "Puudub ühendus" sõnumil ja valige „Skaneerida server uuesti" menüüst.
  3. Kui ükski ülaltoodud juhistest ei aidanud, valige „Fail" menüüst ülal ja klikake "Logi sisse" valikukasti menüüs. Sisestage oma kasutajanimi aknas (kauplemiskonto number), salasõna, serveri aadress ja klõpsake "Logi sisse".

Kui ükski eespool nimetatud meetmetest ei lahenda probleemi, pöörduge tehnilise toe poole.