Liikmete ala

RoboMarkets Liikmete ala on:

Saldo tehingud

RoboMarketsi kliendid teevad vahendite sissemakseid kontole ilma komisjonitasudeta, sest ettevõte katab kõik komisjonitasuga seotud kulud. Lisaks on kauplejatel võimalus kanda raha ka oma kontode vahel Ettevõtte siseselt samuti ilma komisjonitasuta. Lisaks ei nõuta klientidelt komisjonitasusid, raha väljamaksete eest oma RoboMarketsi kontodelt ja Rahakottidest kaks korda kuus.

LOE ROHKEM

Isiklik informatsioon

Registreerimise protsessi käigus esitatud informatsiooni saab vaadata ja muuta osas „Isiklik informatsioon”. Teie informatsiooni ja vahendite kõrge turvalisuse tagamiseks pakume teile täiendavat kaitset SMS-i ja varukoodide abil.

LOE ROHKEM

Kontode haldamine

Täielik kontroll kõikide tehingute ja toimingute üle, mis on tehtud kauplemiskontodel teie Liikmete Alas: kontode avamine ja sulgemine, parooli ja finantsvõimenduse väärtuse muutmine, tehingute ajaloo vaatamine ja muu.

LOE ROHKEM

Kõik kauplemiseks

"Allalaadimise keskus" osas saate valida ühe professionaalse kauplemisplatvormi ja laadida selle oma arvutisse või nutitelefoni.

Lisaks sellele pakub RoboMarkets oma klientidele „VPS-serveri” teenust, mis aitab neil saada 24/7 ligipääsu RoboMarketsi kaugteenuse kauplemisserverile. Selle teenuse saamiseks peate esitama taotluse "Teie VPS 2.0 server" osas oma liikmete Alas.

Top 9 enam küsitud küsimust:

01

Kuidas muuta oma Liikmete Ala salasõna?

Valige oma Liikmete Alas osa "Profiil" ja minge "Liikmete Ala salasõna muutmine" lehele. Salasõna muutmiseks peate sisestama oma senise salasõna.

02

Mida teha kui registreerumisel on sisestatud ebaõigeid andmeid?

Oma isikliku informatsiooni muutmiseks Liikmete Alas peate võtma ühendust meie "Live Klienditoega".

03

Kuidas kirjutada piletit?

Meie Live Klienditoelt küsimuse küsimiseks täitke spetsiaalne vorm "Live Klienditugi" osas oma Liikmete Alas.

04

Kuidas kinnitada oma pangakaarti?

Oma kaardi kinnitamiseks valige osa "Vahendite haldamine", minge oma Liikmete Ala osasse "Pangakaardid" ja laadige üles skaneeritud pildid või fotod oma kaardi mõlemast küljest.

05

Kuidas teada saada partneri komisjonitasu kohta?

Komisjonitasu määrade kohta informatsiooni saamiseks vaadake "Partnerluse Komisjonitasu Määrad" osa. Informatsioon komisjonitasu kohta, mida te saate on leitav "Komisjonitasu detailid" osas.

06

Kuidas muuta finantsvõimenduse väärtust?

Oma Liikmete Alas valige "Live Konto" osa ja minge "Muuda finantsvõimendust" lehele. Finantsvõimendust saab muuta ainult siis kui kontol ei ole avatud positsioone

07

Kuidas taastada oma Liikmete Ala salasõna?

Kui olete unustanud oma Liikmete Ala salasõna, kuid saate kasutada oma registreerumise ajal määratud e-posti aadressi, klõpsake "Unustasin salasõna". Juhul kui ka teie e-posti aadress ei ole ligipääsetav võtke ühendust meie Live Klienditoega. Live Klienditugi.

08

Kuidas muuta oma konto salasõna?

Oma Liikmete Alas valige "Live Konto" osa ja minge "Muuda salasõna" lehele. Oma salasõna muutmiseks peate sisestama uue sümbolite kombinatsiooni ja selle kinnitama.

09

Kuidas muuta oma telefoninumbrit?

Kui teie telefoninumber on kinnitatud ja teil on sellele ligipääs võite seda muta "SMS kinnitamine" osas. Kui teie telefoninumber ei ole hetkel kättesaadav võite seda muuta ainult võttes ühendust meie Live Klienditoega.